چند کلیپ از اعتراف مسئول حشدالشعبی برای سرکوب مردم تا وقایع سیل و اعتراضات

کلیپ اول: دیشب ساعاتی قبل حمدیە اھواز گروھھایی از جوانان غیور بی توجە بە حضور حشدالشعبی عراق تظاھرات کردند. در پلدختر! گروە تروریستی فاطمیون در پایگاه مقاومت بسیج خواهران هستند. نظام از بیم قیام مردم نیروی مزدور خارجی وارد کردە! اگراتحاد سراسرمردمی در کشور ایجاد شود چە میکنند؟
کلیپ دوم: سپاه با وارد کردن شبه‌نظامیان شیعی عراقی نشان داد که لرزه بر اندام سرداران سپاه افتاده است و میدانند که حتی به بدنه سپاه هم نمی توانند اعتماد کنند و دست بدامان نیروهای خارجی شده اند. این نوع رژه، با کاروانی از وانت-تویوتاهای سفیدرنگ و پرچم‌های برافراشته، یادآور تبلیغاتِ کاروان‌های داعشی برای رعب و وحشت است. اما زهی‌خیال باطل برای سپاه در برابر اتحاد و خشم مردم جان به‌لب رسیده.
3 وقتی حکومت در قبال مردم هیچ مسئولیتی ندارد و در قبال دزدی و سرکوب همیشه حاظر در صحنه است.
وقتی که خانه‌هامان تا این حد در سیلاب غرق شوند ،تنها راه باقی مانده برایمان اتحاد و همبستگی است.
#شوراهای_مردمی
#اتحاد_مردمی
#همبستگی_عمومی
4 فیلمی از بازداشت های گسترده امدادگران مردمی در اهواز
بازداشت‌ شدگان جزء کسانی هستند که در ایجاد سیل بند و کمک به هموطنان سیلزده فعالیت داشتند.
5 در این مدت سیل و فلاکت، مردم همش میگن دولت و نیروهای حکومتی نیستند. ببیند چطور در موقع تهدید و سرکوب حاظر هستن. بابا مردم پشت سر این ماموران زورگو و حاضر به سرکوب حرف در نیارید. خدا را خوش نمیاد.
بروجرد.زورگویی فرمانده نیروی انتظامی به پیرمرد دستفروش و اعتراض جوانان به وی
6  ایران سالهاست از طرف همتای کثیف خودش یعنی آمریکا تهدید میشه و تا حالا نیازی به حشد و مشد نداشته که هیچ تهدیدات جنگی برایش مثل موهبت است برای بقائ نظام عقب مانده و مرتجع‌اش. این بار تهدید جدی در شرف وقوع است که نه تسلیحات پیشرفته می شناسد و نه توپ و تانک و بسیج و سپاه، و آن نیروی عظیم خشم و اتحاد مردم است که تاریخا وقتی رخ داده با هیچ نیرویی نمیتوان شکست اش داد.)
برخلاف ادعاهایی که حضور حشدالشعبی در خوزستان را با «کمک به سیلزدگان» توجیه می کند، «نجاح» نماینده آنها به بی‌بی‌سی در این کلیپ گفته که نیروهای #حشدالشعبی برای سرکوب دشمنان حاکمیت ایران آمده اند و تا پای جان هم می ایستند